PON - PT 8:00 - 16:00
(61) 847 80 24

Aplikacja MyCompany — efektywne wsparcie pracy instalatora

Zdajemy sobie sprawę z tego, że praca instalatora oraz prowadzenie własnej firmy mogą być wymagające. MyCompany ułatwi Tobie zarządzanie instalacjami Jablotron.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że praca instalatora oraz prowadzenie własnej firmy mogą być wymagające. Dlatego stworzyliśmy platformę MyCompany, czyli aplikację przeznaczoną dla instalatorów, która ułatwia dostęp do instalacji, pozwala nimi zarządzać oraz posiada wiele innych ułatwień. Dowiedz się jakich!
Prowadzenie firmy może być wyzwaniem, a wszystko, co sprawi, że Twoje działania będą przebiegać sprawniej, jest potrzebne. Doskonale wiemy, przez co muszą przechodzić nasi partnerzy instalacyjni, dlatego mamy aplikację specjalnie dla nich. W aplikacji można łatwo stworzyć profesjonalną wycenę lub uruchomić bazę danych klientów. W MyCOMPANY możesz zdalnie serwisować zainstalowane urządzenia i rejestrować nowych klientów. Aplikacja ułatwi nawet zwroty sprzedaży. Zapewnij sobie wyższość nad swoimi konkurentami i skorzystaj z najlepszego dostępnego know-how, udostępnionego w części e-learningowej aplikacji. Dostępne są również instrukcje, webinaria, podręczniki i materiały marketingowe. Wykorzystaj to i edukuj się w domu. Nie musisz już spędzać godzin na tworzeniu profesjonalnie wyglądającej oferty. W aplikacji MyCOMPANY możesz dostosować szablon z Twoim logo i danymi kontaktowymi. Należy wybrać produkty, które będziesz dostarczać klientom i zapisać je w dokumencie wraz z obrazem i opisem. Umowę możesz wydrukować, gdy klient potwierdzi wycenę lub przekazać ją jako zamówienie do dostawcy.
Z pomocą aplikacji możesz teraz zdalnie reagować na prośby konsumentów. W prosty sposób można zmienić ustawienia urządzenia, a także dodać kolejnego użytkownika. Dodatkowo będziesz miał do dyspozycji listę wszystkich swoich instalacji. Możesz filtrować dane, aby np. wyświetlać tylko alerty z udokumentowanymi błędami.Potrzebujesz wziąć udział w kursie doszkalającym oferowanym przez Akademię Jablotron, ale nie możesz tego zrobić z powodu ograniczeń czasowych? Aplikacja zawiera filmy instruktażowe, które możesz obejrzeć w domu. Następnie zdobądź certyfikat, zdając test końcowy. W pasku menu aplikacji MyCOMPANY można znaleźć informacje o nowych towarach, jak również ostatnie nagłówki. Unikaj pobierania dokumentów z kilku źródeł lub stosów papierów. Aplikacja MyCOMPANY ma wszystko w jednym miejscu. Można tu znaleźć wszystko, od instrukcji instalacji po najnowszą dokumentację programu, ulotki i inne elementy służące autopromocji.Połącz swoich pracowników, dodając ich do aplikacji MyCOMPANY. Ustaw dla każdego z nich odrębne uprawnienia dla każdej czynności, od tworzenia ofert po zarządzanie instalacjami. Możesz również kategoryzować swoich klientów i dostarczać im oferty specjalnie dostosowane do ich potrzeb.Jeśli jesteś zainteresowany rozpoczęciem współpracy z marką Jablotron skontaktuj się z nami, uzyskaj certyfikat szkoleniowy oraz Twoje indywidualne konto MyCompany.

Zalety aplikacji MyCompany:

  • Tworzenie ofert — aplikacja stworzy dla Ciebie ofertę według twojego szablonu!
  • Zarządzanie instalacją — dodawaj użytkowników i zdalnie zmieniaj ustawienia.
  • Kursy i szkolenia — w aplikacji zrobisz to zdalnie, dzięki materiałom filmowym.
  • Baza danych z materiałami — materiały marketingowe oraz instrukcje są dostępne w aplikacji.
  • Możesz kategoryzować swoich pracowników oraz łączyć ich w grupy.
  • Powiadomienia — dzięki nim wiesz, czy na przykład u klienta wystąpiła usterka.
  • DLA NASZYCH KLIENTÓW