W aplikacji MyCOMPANY możesz łatwo stworzyć profesjonalną ofertę lub zarządzać bazą swoich klientów. Możesz zdalnie zarządzać zainstalowanymi urządzeniami oraz rejestrować w MyCOMPANY nowych klientów. Aplikacja pomoże Ci nawet w rozwiązywaniu ewentualnych reklamacji.

Tworzenie ofert

Zarządzanie instalacją

Kursy i szkolenia

Nie musisz już tracić długich godzin na tworzenie profesjonalnie wyglądającej oferty. Dzięki aplikacji MyCOMPANY łatwo stworzysz własny szablon ze swoim logo i danymi kontaktowymi. Jedyne, co musisz wybrać to produkty, które zaoferujesz swoim klientom. Zapiszą się one w dokumencie ze zdjęciami i opisami. Gdy tylko klient potwierdzi ofertę, możesz ją przesłać jako zamówienie do swojego dostawcy lub wydrukować umowę.

Aplikacja umożliwi Ci reagowanie na zlecenia klientów – również zdalnie. Dzięki niej łatwo zmienisz ustawienia urządzenia lub dodasz użytkownika. Znajdziesz też łatwo w jednym miejscu przegląd wszystkich swoich instalacji. Wyświetlane informacje możesz filtrować, wyświetlając na przykład tylko te alarmy, które zgłaszają problemy.

Chcesz wziąć udział w organizowanym przez Akademię JABLOTRON kursie, nie masz jednak na tyle czasu? W aplikacji znajdziesz filmy szkoleniowe, które odtworzysz sobie w domu. Oprócz tego w menu aplikacji MyCOMPANY znajdziesz także bieżące informacje o nowych produktach.

Materiałowa baza danych

Zaawansowane ustawienia

Darmowe powiadomienia

Uniknij przerzucania stosu papierów lub pobierania materiałów z różnych źródeł. Wszystko znajdziesz w aplikacji MyCOMPANY. Począwszy od podręczników instalacji i najnowszego oprogramowania, skończywszy na ulotkach i innych materiałach promocyjnych.

Dodaj swoich pracowników do aplikacji MyCOMPANY i podziel ich na zespoły. Następnie przydziel każdemu prawa do konkretnych działań – od tworzenia ofert do zarządzania instalacjami. Pogrupować możesz także swoich klientów i przesyłać im oferty szyte na miarę.

Będziesz mieć do dyspozycji nieograniczony podgląd zainstalowanych urządzeń – wszystko dzięki powiadomieniom PUSH, mailom i wysyłanym wiadomościom SMS. Od razu będziesz wiedzieć czy w obiekcie klienta wyłączył się alarm lub czy jego urządzenie wymaga rutynowego przeglądu.

Tworzenie ofert

Twórz i zarządzaj profesjonalnymi ofertami za pomocą kilku kliknięć

Zarządzanie instalacją

Wszystkimi instalacjami zarządzasz efektywnie i wygodnie, bez względu na to gdzie jesteś.

Trzy sposoby zarządzania MyCOMPANY

Aplikacja MyCOMPANY działa na smartfonach, tabletach i w przeglądarce internetowej Twojego komputera.

Smartfon

Tablet

Komputer

Jesteś zainteresowany profesjonalnym narzędziem wspierającym instalatorów?

Po zaliczeniu jednego z kursów szkoleniowych Akademii JABLOTRON uzyskasz darmowy dostęp do MyCOMPANY.

Uzyskanie aplikacji MyJABLOTRON jest całkowicie DARMOWE.

Pobierz za darmo
Shopping Basket